bezsenność

Czym jest bezsenność?

Bezsenność to zjawisko kiedy nieprzespane noce zdarzają się częściej aniżeli 3 razy w tygodniu. Wtedy możemy mówić że bezsenność jest po prostu chorobą. Kiedy cierpimy na bezsenność chroniczną pojawiają się jej skutki w czasie dnia. Jesteśmy mało aktywni, rozdrażnieni, niespokojni, nie koncentrujemy się na pracy czy też nauce, a także często odczuwamy ból głowy. Bezsenność może prowadzić do wielu chorób, między innymi:

• cukrzycy
• depresji
• chorób nowotworowych
• otyłości

Jak znaleźć przyczynę bezsenności?

Bezsenność można wyleczyć, jednakże należy wcześniej znaleźć jej przyczynę. Bardzo częstymi przyczynami bezsenności są:

• zaburzenia psychiczne (depresje, stany lękowe, stres),
• zaburzenia, które utrudniają sen (zespół niespokojnych nóg),
• zażywanie leków,
• bezdech senny,
• zaburzenia rytmu snu i czuwania

Nie nadużywaj leków nasennych

Bardzo często osoby, które borykają się z bezsennością, bez porady lekarskiej sięgają po tabletki nasenne. Na ogół są to wyciągi roślinne, zawierające melatoninę. Leki te pomagają zasnąć, jednakże bezsenności nie leczą. Tabletek nasennych nie możemy stosować przez długi okres czasu, nawet jeśli stworzone są na bazie ziół. Najlepiej poradzić się lekarza i rozpocząć skuteczną walkę z otyłością.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/11/4-1.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/11/4-1-150x150.jpgAneta R.Senbezsenność,chory na bezsenność,przyczyny bezsennościBezsenność jest najczęściej występującym zaburzeniem dotyczącym snu. Doskwiera nam bezsenność, a tym samym odczuwamy ból, uczucie zmęczenia. Bezsenność może być zarówno objawem choroby psychicznej, jak i somatycznej. Czym jest bezsenność? Bezsenność to zjawisko kiedy nieprzespane noce zdarzają się częściej aniżeli 3 razy w tygodniu. Wtedy możemy mówić że bezsenność jest po...porady i testy