Trenować możemy na bardzo wiele różnych możliwości. Każdy z nas może mieć w tym względzie swoje własne preferencje, aczkolwiek tak naprawdę chodzi nie tylko o preferencje, ale także, aby móc zrealizować konkretne, stawiane przez siebie cele. My w tym miejscu będziemy chcieli wskazać na pilates jako na formę treningu fizycznego, dzięki któremu możemy zrealizować bardzo wiele różnych celów treningowych. Pilates to ćwiczenia, które odbywają się pod okiem instruktorów, ale równocześnie też musimy wskazać na to, że możemy ten trening zrealizować we własnym domu. Są to bowiem bardzo proste ćwiczenia.

Zasady pilates

Oczywiście musimy zachować pewne zasady, musimy dostosować się do zalecanych ilości powtórzeń każdego ćwiczenia, do regularności wykonywania treningów, ale z drugiej strony musimy jasno powiedzieć, że trening pilates jest bardzo prosty, poszczególne grupy ćwiczeń nie wymagają od nas żadnej skomplikowanej wiedzy ani też posiadania skomplikowanych umiejętności. Tym samym jest to trening dla każdego, chociaż oczywiście mamy kilka grup osób, które nie powinny wchodzić w tę formę aktywności fizycznej.

Dlaczego warto ćwiczyć?

Pilates to trening, który pozwoli nam zrealizować bardzo wiele różnych celów. Poprawia nasze nastawienie, rozluźnia, poprawia kondycję psychiczną oraz fizyczną. Mówimy o wzmocnieniu naszych mięśni, a zwłaszcza, gdy mowa jest o mięśniach naszych pleców. Poza tym mowa jest o bardzo dobrej rehabilitacji po różnego rodzaju przebytych urazach i kontuzjach.

Nie da się zatem ukryć, że mamy słusznie do czynienia z bardzo dużym zainteresowaniem zajęciami pilates. Są one organizowane w bardzo wielu różnych klubach, w bardzo wielu różnych miejscach, a tym samym dostęp do nich mamy bardzo powszechny. Są to zajęcia dla każdego, a tym samym na pewno nie będziemy mogli powiedzieć, że tenże rodzaj treningu jest przewidziany tylko i wyłącznie dla kobiet, ponieważ udział w nich bierze bardzo wielu mężczyzn. Tak naprawdę bowiem nie mamy do czynienia w tym miejscu z żadnymi ograniczeniami.

Dziękujemy za współpracę: http://balanced-body.pl/

 

http://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2018/02/10-1024x683.jpghttp://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2018/02/10-150x150.jpgAneta R.Zdrowiećwiczenia,pilates,zdrowieTrenować możemy na bardzo wiele różnych możliwości. Każdy z nas może mieć w tym względzie swoje własne preferencje, aczkolwiek tak naprawdę chodzi nie tylko o preferencje, ale także, aby móc zrealizować konkretne, stawiane przez siebie cele. My w tym miejscu będziemy chcieli wskazać na pilates jako na formę treningu...porady i testy