nerwica serca

Typowe objawy nerwicy serca

Objawy nerwicy serca należą do zaburzeń od strony autonomicznego układu nerwowego. Najczęściej objawami są:
-nadmierna nerwowość

• nadpobudliwość
  • osłabienie
  • łatwe męczenie się
  • bezsenność
  • kołatanie serca
  • ból w okolicy serca

Zioła skuteczne w nerwicy serca

Zioła działają uspokajająco, zmniejszają pobudzenie samego serca i ułatwiają przepływ krwi przez naczynia krwionośne.

Warto wykorzystać zioła takie jak:

• Kwiat rumianku
  • Korzeń kozła
  • Kwiat głogu
  • Kwiat lawendy
  • Szyszka chmielu

Zioła należy wymieszać ze sobą, zalać szklanką wrzątku i zaparzać 20 minut. Pić dwa razy w ciągu dnia.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/11/XqZktoASWh0dHA6Ly9vY2RuLmV1L2pjbXNNZWRvbmV0QnVja2V0L2UxMTc2MDkxLTA4NWUtNDlmZC1iMDI5LTBmOTMwNmY2NGVhYS5qcGeRkwXNAqPNAXs.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/11/XqZktoASWh0dHA6Ly9vY2RuLmV1L2pjbXNNZWRvbmV0QnVja2V0L2UxMTc2MDkxLTA4NWUtNDlmZC1iMDI5LTBmOTMwNmY2NGVhYS5qcGeRkwXNAqPNAXs-150x150.jpgAneta R.Chorobychoorby,nerwica serca,serce,zioła w nerwicy sercaProblemy z sercem dotykają coraz większej liczby osób na całym świecie. Zaburzenia te są bardzo różnorodne, zaś częstą przypadłością jest nerwica serca, określana, jako poważne dla zdrowia schorzenie. Nerwica serca to zespół objawów, które spowodowane są zaburzeniami stanu psychicznego. Najczęściej towarzyszy mu nerwica lękowa. Typowe objawy nerwicy serca Objawy nerwicy serca...porady i testy