poduszka medyczna

Kto powinien skorzystać z poduszki medycznej?

Poduszkę ortopedyczną można określić jako produkt, który świetnie sprawdza się w zachowaniu prawidłowego ułożenia kręgosłupa w czasie snu. Mogą stosować ją osoby, borykające się z dolegliwościami takimi jak:

• Ból kręgosłupa
  • Przeciążenie kręgosłupa
  • Dyskopatia
  • Zaburzenia snu
  • Migrenowe bóle głowy
  • Napięcie mięśniowe

Sięgnąć po nią powinny również osoby, które dbają o właściwą profilaktykę chorób kręgosłupa. Nie musimy odczuwać dolegliwości ze strony kręgosłupa, ponieważ poduszka przeznaczona jest również dla osób zdrowych, które chcą w przyszłości uniknąć kłopotów. Wybierając ją zapewnimy sobie zdrowy i zawsze komfortowy sen. O większych korzyściach stosowania poduszek ortopedycznych możemy dowiedzieć się na http://thed.pl/zdrowy-sen/czym-sa-poduszki-ortopedyczne/.

Ustawienie kręgosłupa podczas snu

Poduszki ortopedyczne są specjalistycznie wyprofilowane co sprawia, że zapewniają nam adekwatne podparcie dla odcinka szyjnego w czasie snu. Wyjątkowy kształt poduszek powoduje, że śpiąc odciążamy mięśnie, a tym samym czujemy się o wiele lepiej wstając rano z łózka. Poduszki powstały w wyniku wieloletnich badań i prac lekarzy, neurologów, czy też fizjoterapeutów. Mają na celu nie tylko poprawić stan zdrowotny kręgosłupa, ale również pomagają walczyć z zaburzeniami snu.

Kiedy śpimy na poduszce tradycyjnej, wówczas wymuszamy nieprawidłową pozycję dla kręgosłupa, a także nie pozwalamy odpocząć mięśniom. Ciało pozostaje w ciągłym napięciu, zaś jeśli sytuacja ta trwa przez dłuższy czas pojawiają się dolegliwości bólowe, a następnie trudne do wyeliminowania schorzenia.

Odciążenie kręgosłupa podczas snu jest niezwykle istotnym zadaniem, dlatego warto stosować poduszki ortopedyczne. Niwelują one dolegliwości bólowe całego kręgosłupa, a szczególnie odcinek szyjny. Dzięki regularnemu stosowaniu poduszek zmniejszamy dyskomfort i poprawiamy swoje samopoczucie. Poduszki zapewniają zdrowy i relaksujący sen.

Czym jest poduszka medyczna? https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/05/komfort-snu-–-odpowiednio-dobrany-materac_1-1024x682.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/05/komfort-snu-–-odpowiednio-dobrany-materac_1-150x150.jpgAneta R.Poduszkipoduszka medyczna,sen,zdrowy kręgosłupBardzo duża ilość osób współcześnie narzeka na ból barków, kręgosłupa w odcinku szyjnym i ogólnie złego samopoczucia. Najczęściej ból spowodowany jest małą aktywnością ruchową, długim siedzeniem, czy też nieprawidłową pozycją w czasie snu. Poduszka ortopedyczna, regularnie używana zapobiegnie tym dolegliwością. Zapewni nam odpoczynek i regenerację w czasie snu. Kto powinien...porady i testy