poduszka dla dziecka

Współcześnie coraz częściej spotykamy się wśród dzieci z chorobami i deformacjami kręgosłupa. Zniekształcenia i wady, bardzo często pojawiają się już w pierwszych latach życia. Bardzo istotne jest więc leczenie nawet małych schorzeń, aby nie przekształciły się w bardzo groźne choroby. Z całą pewnością zarówno w celach leczniczych, jak i profilaktycznych doskonale sprawdzą się wśród dzieci poduszki ortopedyczne. Polecane są one już od najmłodszych lat życia dziecka.

Poduszka ortopedyczna niezbędna dla dziecka?

Bardzo wielu rodziców twierdzi, że poduszka ortopedyczna dla dziecka jest asortymentem zbędnym. Niestety jest to pojęcie błędne, ponieważ odpowiednio dobrana poduszka dla dziecka sprawia, że kręgosłup prawidłowo rozwija się, nie jest narażony na deformacje, a co więcej dziecko komfortowo i wygodnie wypoczywa. Stosując poduszkę ortopedyczną zapewniamy dziecku wsparcie szyi, głowy, ramion, a także odciążenie kręgosłupa na całej jego linii. Wspieramy więc jego zdrowy, prawidłowy rozwój, a co więcej wspomagamy krążenie krwi.

W wielu przypadkach zastosowanie poduszek ortopedycznych nie tylko jest doskonałe pod względem profilaktycznym, ale wręcz niezbędne. Poduszki ortopedyczne powinny być stosowane w :

• leczeniu zespołu płaskiej główki
  • kręczu szyjnego
  • deformacji w obrębie kręgosłupa

Idealnie dobrana poduszka ortopedyczna dla dziecka wspiera leczenie tradycyjne a tym samym jest doskonałym uzupełnieniem zabiegów, masaży i ćwiczeń fizjoterapeutycznych. Jeżeli samodzielnie nie wiemy, w jaki sposób wybrać poduszkę dla dziecka warto skonsultować się z lekarzem lub fizjoterapeutom.

Zdrowy i komfortowy sen dziecka

O kręgosłup dziecka troszczymy się od najmłodszych lat. Jeżeli chcemy w przyszłości zapobiec bólom kręgosłupa, deformacją i schorzeniom, już od najmłodszych lat, powinniśmy uczyć dziecko zdrowego snu. Poduszka ortopedyczna wskazana jest już od czwartego roku życia. Stosując ją mamy pełne przekonanie, że sen dziecka będzie komfortowy, wygodny, zaś kręgosłup będzie rozwijał się zdrowo.

Dostępne na rynku, wysokiej jakości poduszki ortopedyczne, wykonane są z innowacyjnej pianki visco-elastic, zwanej pianką z pamięcią. Ergonomiczna budowa, termoaktywna pianka, świetnie podtrzymują głowę i szyję dziecka, dbają o naturalne ułożenie kręgosłupa i zapewniają komfortowy sen.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/11/4.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/11/4-150x150.jpgAneta R.Poduszkiczy warto wybrać poduszkę ortopedyczną,dobór poduszek,poduszka dla dzieckaWspółcześnie coraz częściej spotykamy się wśród dzieci z chorobami i deformacjami kręgosłupa. Zniekształcenia i wady, bardzo często pojawiają się już w pierwszych latach życia. Bardzo istotne jest więc leczenie nawet małych schorzeń, aby nie przekształciły się w bardzo groźne choroby. Z całą pewnością zarówno w celach leczniczych, jak i...porady i testy