Ból i niewyspanie

Jesteś nie wyspany po nocy, czujesz dolegliwości bólowe kręgosłupa szyjnego, ogólne zmęczenie sprawia, iż nie masz sił na pracę? Pomyśl czy twoje problemy z bólem karku, nie wiążą się z niewłaściwym podparciem kręgosłupa szyjnego właśnie podczas snu. Najczęściej bywa atak, że źle dobrany materac i zła poduszka, są winowajcami złego snu, napięcia, porannych bóli karku.

Ułożenie karku a ból

Poduszka ortopedyczna może pomóc

Dobre rozpoczęcie dnia, wyspanie, energia to wszystko można osiągnąć, zapewniając sobie komfortowo przespaną noc. Poduszka – to jest klucz do rozwiązania problemu. Odpowiednia poduszka wpływa na jakość snu, a co za tym idzie – całego dnia.

Jak zatem wybrać dobrą poduszkę? Pamiętaj, że nie może być ona za miękka, ani za twarda. Zbyt miękka czy twarda poduszka nie pozwala na stabilne utrzymywanie głowy i równomierne rozłożenie kręgosłupa.
Warto zastanowić się jaki sposób spania preferujesz, zanim przejdziesz do zakupu nowej poduszki. Na szczęście nie jest to trudne, specjalistyczne sklepy oferują najczęściej fachową pomoc i udostępniają poradniki takie jak ten: Jaką poduszkę ortopedyczną wybrać?.

Dla każdego inna poduszka

Śpiący na plecach potrzebują cieńszych poduszek, tak by ich głowa nie odchylała się w przód, a leżała w pozycji neutralnej. Ci, który lubią spać na boku muszą zaopatrzyć się w twardszą poduszkę, która pozwoli wypełnić dystans między uchem, a ramieniem. Śpiący na brzuchu muszą kupić poduszkę niemal płaską, by zapobiec nienaturalnemu wygięciu głowy w tył. Warto przyjrzeć się temu jak śpimy, jaką mamy poduszkę, ponieważ właściwe podparcie kręgosłupa szyjnego, może zniwelować nasze problemy z bólem karku.

Ból karkuhttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2014/02/palacy-bol-1024x448.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2014/02/palacy-bol-150x150.jpgadminZdrowieból,bóle karku,bóle kręgosłupa,paduszka,poduszki ortopedyczne,wygoda,zdrowieBól i niewyspanie Jesteś nie wyspany po nocy, czujesz dolegliwości bólowe kręgosłupa szyjnego, ogólne zmęczenie sprawia, iż nie masz sił na pracę? Pomyśl czy twoje problemy z bólem karku, nie wiążą się z niewłaściwym podparciem kręgosłupa szyjnego właśnie podczas snu. Najczęściej bywa atak, że źle dobrany materac i zła poduszka,...porady i testy