sen w ciąży

Ciąża to dla kobiety szczególnie ważny okres czasu. Niestety bardzo często nie tylko wiąże się ona z niecierpliwym oczekiwaniem ukochanego dziecka, ale również z pewnymi dolegliwościami bólowymi. To właśnie dyskomfort w czasie ciąży, może być przyczyną problemów ze snem. Jednakże nie jest to jedyny powód dla którego w czasie ciąży nie możemy zasnąć i często budzimy się w nocy.

Dlaczego nie możemy spać?

Okazuje się, że nie tylko rosnący brzuch i dolegliwości związane z bólem kręgosłupa utrudniają nam nocny sen. Przyczyn może być o wiele więcej. Przede wszystkim kobiety w ciąży o wiele łatwiej się męczą. Lubią więc ucinać sobie w czasie dnia drzemki. Niestety na ogół wydłużają się one na kilka godzin, zaś wieczorem powoduje to bezsenność. Jeśli ty również lubisz spać w dzień, postaraj się aby twoja drzemka nie trwała dłużej aniżeli godzinę. Dzięki temu, zmęczona wieczorem zaśniesz o wiele szybciej.

Nocne budzenie się

Zaawansowana ciąża sprawia również, że trudno nam znaleźć właściwą do spania pozycję. Jest nam niewygodnie, przewracamy się z boku na bok, obstawiamy poduszkami, lecz to na niewiele się zdaje. Aby załagodzić problem warto skorzystać z innowacyjnych poduszek ortopedycznych, które przeznaczone są dla mam oczekujących dziecka. Problem z nocnym wstawaniem może być również spowodowany większym parciem na pęcherz, co sprawia, że częściej musimy odwiedzić toaletę. Jeśli chcemy tego uniknąć nie pijmy przed snem zbyt dużej ilości wody.

Problemy ze snem w czasie ciążyhttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/07/sen-w-ciazy-czy-mozna_349771.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2017/07/sen-w-ciazy-czy-mozna_349771-150x150.jpgAneta R.Senproblemy ze snem,sen w ciążyCiąża to dla kobiety szczególnie ważny okres czasu. Niestety bardzo często nie tylko wiąże się ona z niecierpliwym oczekiwaniem ukochanego dziecka, ale również z pewnymi dolegliwościami bólowymi. To właśnie dyskomfort w czasie ciąży, może być przyczyną problemów ze snem. Jednakże nie jest to jedyny powód dla którego w czasie...porady i testy