poduszki medyczne

Coraz większa liczba osób uskarża się na ból związany z kręgosłupem. Nic w tym dziwnego, gdyż nasz współczesny tryb życia nie pozwala nam właściwie dbać o kręgosłup. W efekcie pojawiają się choroby, dyskopatie, skrzywienia a nawet zwyrodnienia. Wszystkim tym schorzeniom towarzyszy uczucie sztywności i bólu. W jaki sposób pokonać ból kręgosłupa i zadbać o niego?

Kręgosłup podstawą naszego ciała

Kręgosłup stanowi centrum całego naszego ciała, dlatego też tak istotne jest aby był zdrowy, mocny i silny. Profilaktycznie powinniśmy się troszczyć o kręgosłup i starać się niwelować choroby, ponieważ dla naszego ciała pełni bardzo ważną rolę. Zapewnia nam wyprostowaną postawę ciała, możliwość poruszania się, amortyzuje wstrząsy a także ochrania narządy wewnętrzne. Obecnie dolegliwości kręgosłupa są bardzo częstym problemem medycznym, a wręcz kwestią społeczną. Najczęściej narażeni na problemy z kręgosłupem są osoby, które wykonują pracę fizyczną lub też zbyt wiele godzin spędzają w pozycji siedzącej. Zdrowy kręgosłup wymaga regularnych ćwiczeń fizycznych, dbałości o kondycję, a także snu z użyciem nowoczesnych poduszek medycznych o których przeczytać możemy również tutaj.

Choroby kręgosłupa

Istnieje bardzo wiele różnorodnych chorób kręgosłupa, a do najpopularniejszych i najczęściej występujących należą:

• choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa, której towarzyszy ból kręgosłupa, sztywność, dyskomfort oraz objawy neurologiczne
  • uszkodzenie krążka międzykręgowego zwane też jako dyskopatia
  • złamania kręgosłupa i kręgów
  • boczne skrzywienia kręgosłupa czyli skolioza
  • nadmierna ruchomość stawów kręgosłupa
  • kręgozmyk
  • dysfunkcja stawów krzyżowo-biodrowych
  • nowotwory

Zadbaj o kręgosłup w czasie snu

Każdego dnia należy troszczyć się o zdrowie kręgosłupa, lecz nie należy zapominać aby to czynić również w trakcie nocnego wypoczynku. W tym celu warto zainwestować w wysokiej jakości poduszki medyczne, które to posiadają odpowiednie certyfikaty. Z całą pewnością poduszki odciążą nasz kręgosłup, pozwolą mięśniom i dyskom na odpoczynek i relaks a tym samym zadbają abyśmy każdego dnia czuli się dobrze i komfortowo. Poduszki medyczne pomagają nam również w leczeniu problemów ze snem. Stworzone są z pianki memory, która to idealnie dostosowuje się do naszego ciała, a dodatkowo jest wytrzymała na odkształcenia i może nam służyć wiele lat. Tego typu poduszki warto zakupić zarówno sobie jak i dzieciom. Istotne jest aby zasada profilaktyki zdrowego kręgosłupa wdrażana była już od najmłodszych lat.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2018/01/33.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2018/01/33-150x150.jpgAneta R.Zdrowiekręgosłup,poduszki medyczne,poduszki ortopedyczne,sen,zdrowieCoraz większa liczba osób uskarża się na ból związany z kręgosłupem. Nic w tym dziwnego, gdyż nasz współczesny tryb życia nie pozwala nam właściwie dbać o kręgosłup. W efekcie pojawiają się choroby, dyskopatie, skrzywienia a nawet zwyrodnienia. Wszystkim tym schorzeniom towarzyszy uczucie sztywności i bólu. W jaki sposób pokonać...porady i testy