ból gardła

Rosół na gardło

Jednym z nich jest rosół, a zwłaszcza domowej roboty. Nic tak nie stawia na nogi jak ta pyszna zupa. Nie tylko poprawia samopoczucie, ale również zwalcza wirusy. Jest to świetne rozwiązanie, gdyż często bólowi gardła towarzyszy niemożność przyjmowania pokarmów stałych. Kolejną metodą jest płukanie gardła wodą z solą. Niektórzy dodają do tego również odrobinę miodu. Taka płukanka zwalcza bakterie, a powinno się ją stosować nawet kilka razy dziennie. Na ból gardła świetnie sprawdzi się również sam miód, który da ukojenie podrażnionemu gardłu. Najlepszy w tym wypadku będzie miód lipowy. Warto wiedzieć, że dodawanie miodu do świeżo zaparzonej herbaty jest błędem, gdyż w takiej temperaturze traci on swoje prozdrowotne właściwości. Niezawodny będzie również syrop z cebuli, pomimo, że większość z nas wspomina go ze zgrozą ze względu na nieprzyjemny smak i zapach.

Przy bólu gardła dobrze jest robić inhalacje przy użyciu odpowiednich olejków, na przykład mentolowego. Do tego celu możemy użyć inhalatora lub miski z gorącą wodą i ręcznika. Warto też pamiętać o nawilżaniu powietrza w pomieszczeniu, w którym przebywamy, zwłaszcza w okresie grzewczym, gdzie suche powietrze towarzyszy nam non stop.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/03/00044I6E31U7HRH2-C122-F4.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/03/00044I6E31U7HRH2-C122-F4-150x150.jpgAneta R.Chorobyból gardła,gardło,rosół na gardlo,zdrowieBól gardła to częsta dolegliwość, która zdecydowanie może utrudnić normalne funkcjonowanie, a niekiedy nawet uniemożliwić wykonywanie pracy. Przykładem mogą być osoby wykonujące zawód nauczyciela, spikera czy narratora. Zanim sięgniemy po apteczne specyfiki, możemy spróbować zwalczyć ból gardła domowymi sposobami. Rosół na gardło Jednym z nich jest rosół, a zwłaszcza domowej roboty....porady i testy