zabieg laserem

Na skutek nieprawidłowych praktyk w codziennym życiu, ludzie mają coraz więcej problemów bólowych związanych z kręgosłupem. Najczęściej są to dolegliwości, nad którymi należy pochylić się nieco mocniej i znaleźć takie rozwiązanie, które pozwoli w tych schorzeniach ulżyć. W głównej mierze mamy do czynienia z pojawieniem się chronicznego bólu w okolicach lędźwiowych, jak również w okolicach szyjnych. Ból czasem jest tak dokuczliwy, że uniemożliwia normalne, codzienne funkcjonowanie.

Ból kręgosłupa – co w takiej sytuacji można zrobić?

Na pewno istnieje kilka różnych sposobów na to, aby poradzić sobie z bólem kręgosłupa. Przede wszystkim jednak warto zadbać o to, aby wyeliminować, a przynajmniej w bardzo dużym stopniu ograniczyć wpływ codziennych praktyk na pogłębianie się problemu. Jednakże jeśli ból już się pojawił, to należy podjąć działania mające na celu wyeliminowanie problemu. Można tutaj mówić o różnorodnych masażach i innego rodzaju zabiegach. Można też skorzystać z różnorodnych poduszek ortopedycznych oraz innego rodzaju przyrządach.

Zabieg laserem

Między innymi również można sięgnąć po takie narzędzie, jakim jest zabieg laserowy. Powstaje jednakże pytanie o to, czy faktycznie w odniesieniu do kręgosłupa szyjnego taki zabieg laserowy jest bezpieczny? Czy w każdej sytuacji można go zastosować?

Laseroterapia wysokoenergetyczna jest zabiegiem, dzięki któremu do miejsca powstania bólu można dostarczyć sporą ilość energii niezbędnej do tego, aby można było go zniwelować. Jeden zabieg pozwala nie tylko pozbyć się bólu, ale ponadto – również dzięki niemu – możemy mówić o działaniu biostymulującym oraz o działaniu przeciwzapalnym. Tym samym uzyskujemy aż trzy efekty w trakcie jednego zabiegu.

Warto także wskazać na to, że terapia laserem jest sposobem radzenia sobie zarówno z bólem przewlekłym, jak i w sytuacji, gdy mamy do czynienia z nagłym, ostrym stanem bólowym. Jest to zabieg nieinwazyjny, a jednocześnie zabieg bardzo efektywny. Istotne jest oczywiście to, aby skorzystać z pomocy doświadczonego zespołu, profesjonalnej kliniki, ponieważ prawidłowe użycie lasera ma tutaj bardzo istotne znaczenie. W szczególności dlatego, że mówimy tutaj o dosyć delikatnej materii, jaką jest kręgosłup.

Przeciwwskazania do wykonywania zabiegów laserowych na kręgosłupie szyjnym

W przypadku leczenia bólu kręgosłupa za pomocą lasera, przez wysoką moc aparatu i konieczność umiejętnego wykonania zabiegu istnieją pewne przeciwwskazania do stosowania laseroterapii. Przeszkodą mogą być między innymi indywidualne przesłanki, o których trzeba porozmawiać bezpośrednio z lekarzem. Są to na przykład: choroby nowotworowe, stany gorączkowe, skłonności do krwawień, czynna gruźlica płuc, nadwrażliwość na światło, nieustabilizowana cukrzyca, ciąża, niewydolność krążenia, epilepsja, otwarte rany i arytmia. Do tego dochodzą wszelkiego rodzaju zaburzenia czucia w miejscu terapii, metalowe i elektroniczne implanty oraz choroby grzybicze, bakteryjne i wirusowe.

Dodatkowe wsparcie w problemach z kręgosłupem szyjnym

Nie tylko laseroterapia świetnie wpływa na kręgosłup. Odpowiednie wsparcie odcinka szyjnego podczas snu także ma kluczowe znaczenie dla zdrowia. Najlepszym sposobem jest dobranie odpowiedniej dla siebie poduszki ortopedycznej. W zależności od kształtu i wypełnienia, poduszka ortopedyczna może pomóc utrzymać szyję w neutralnej pozycji (tak, że zachowuje swoją naturalną krzywiznę), co pozwala zachować równowagę między napięciem a rozluźnieniem mięśni szyi. Dzięki temu mięśnie szybciej się relaksują. Dopasowana poduszka ortopedyczna może pomóc zmniejszyć ból i napięcie szyi oraz pleców, a także zwiększyć komfort snu i poprawić postawę ciała.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2021/11/Laser-wysokoenergetyczny2-1024x683.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2021/11/Laser-wysokoenergetyczny2-150x150.jpgAneta R.Chorobykręgosłup szyjny,laser na kręgosłup szyjny,zdrowieNa skutek nieprawidłowych praktyk w codziennym życiu, ludzie mają coraz więcej problemów bólowych związanych z kręgosłupem. Najczęściej są to dolegliwości, nad którymi należy pochylić się nieco mocniej i znaleźć takie rozwiązanie, które pozwoli w tych schorzeniach ulżyć. W głównej mierze mamy do czynienia z pojawieniem się chronicznego bólu w...porady i testy