poduszki w ciąży

W trakcie ciąży w organizmie kobiety zachodzi bardzo wiele różnych zmian. Oczywiście pojawia się radość. Z drugiej strony pojawiają się także określone dolegliwości. Między innymi – co zdarza się niemalże w każdym przypadku ciąży – kobiecie doskwiera ból pleców. Im ciąża jest bardziej zaawansowana, tym ból kręgosłupa może być większy. Można powiedzieć, że to uzasadnione, ponieważ naprężenia powstające na skutek coraz większego ciężaru są oczywiste. Z drugiej strony wcale nie musi być tak, że kobieta z tym się pogodzi.

Idealne poduszki dla przyszłej mamy

Rozwiązaniem, które z pewnością w takiej sytuacji się sprawdzi, jest zastosowanie profesjonalnych poduszek ortopedycznych. Powodują one, iż mięśnie grzbietu się rozluźniają, znika napięcie mięśniowe, znika nacisk na poszczególne kręgi, na krążki międzykręgowe. Samopoczucie się znacząco poprawia, a większość nocy jest przespana. Poduszki takie niwelują ból, pozwalają na właściwe ułożenie kręgosłupa w pozycji leżącej czy też siedzącej. Takie poduszki posiadają bardzo zróżnicowane kształty oraz rozmiary. Jeśli chodzi o rozmiar, to oczywiście każda kobieta musi w tym względzie sama dokonać wyboru.

Jak dobrać kształt poduszki ?

Jeśli natomiast chodzi o kształt poduszki, to każda z kobiet także musi sama dopasować do siebie daną poduszkę, dany jej kształt. Powinna się bowiem czuć komfortowo, żeby móc dobrze odpoczywać. Poduszki takie mogą przybierać kształt cyfry 7, 9, litery L, C, I. Możliwości w tym względzie jest naprawdę bardzo wiele. Warto dodać, że tego rodzaju poduszki nie tylko będą niwelować ból pleców, ale jednocześnie też świetnie się sprawdzą podczas okresu karmienia piersią. Dlatego też warto bardzo dobrze zastanowić się przed zakupem konkretnego modelu. Profesjonalna poduszka dla kobiet w ciąży jest wykonywana ze specjalistycznej pianki, która dopasowuje się do kształtu każdej kobiety z osobna.

Oczywiście aby zapobiegać bólom pleców, można ją z powodzeniem stosować także poza okresem ciąży i karmienia. Również wtedy bowiem istotne jest to, aby odpowiednio zadbać o zdrowie swojego kręgosłupa. Poduszki medyczne dla osób ciężarnych, dla kobiet ciężarnych należy kupować tylko i wyłącznie w sprawdzonych sklepach medycznych. Dzięki temu i tylko dzięki temu można mieć pewność, że taka poduszka faktycznie będzie spełniać swoją rolę.

Potwierdzeniem tego jest stosowny certyfikat, który profesjonalnym poduszkom ortopedycznym jest przyznawany. Cena nie należy do najniższych, aczkolwiek za wysoką jakość, która będzie miała bezpośrednie przełożenie na znacznie lepsze zdrowie, na usuwanie uporczywych bólów pleców towarzyszących w trakcie ciąży, to poniesiony koszt na pewno będzie źródłem zadowolenia. Taka poduszka będzie pozwalała na większy komfort odpoczynku, na zapobieganie bólom pleców oraz na niwelowanie tych bóli w momencie, w którym owe dokuczliwe bóle się pojawiają.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2020/08/pol_pl_POOFI-PURE-PODUSZKA-DLA-KOBIET-W-CIAZY-SZARO-BIALA-38482_4.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2020/08/pol_pl_POOFI-PURE-PODUSZKA-DLA-KOBIET-W-CIAZY-SZARO-BIALA-38482_4-150x150.jpgAneta R.Poduszkipoduszki,poduszki dla ciężarnej,poduszki medyczne,poduszki w ciążyW trakcie ciąży w organizmie kobiety zachodzi bardzo wiele różnych zmian. Oczywiście pojawia się radość. Z drugiej strony pojawiają się także określone dolegliwości. Między innymi - co zdarza się niemalże w każdym przypadku ciąży - kobiecie doskwiera ból pleców. Im ciąża jest bardziej zaawansowana, tym ból kręgosłupa może być...porady i testy