• zmniejszenie bólu po przebytych urazach
  • zmniejszenie bólu chronicznego
  • korekta postawy ciała
  • regulacja napięcia, a tym samym lepsze funkcjonowanie mięśni
  • poprawienie krążenia krwi oraz limfy
  • efekt neurorefleksyjny – ma to znaczenie przy bólach migrenowych
  • stabilizacja
  • stymulacja priopriocepcji
  • korekcja sekwencji ruchowej

Właściwości taśm elastycznych

Taśmy te mają właściwości regeneracyjne, terapeutyczne oraz zapobiegawcze. To ważne, ponieważ możemy mówić o ich kompleksowości. Mogą być stosowane przez kobiety i przez mężczyzn. Można je zastosować u sportowców zawodowych i amatorów. Jeśli mamy do czynienia ze skrzywieniem kręgosłupa, różnymi urazami mechanicznymi jak również z bólami migrenowymi, to tape jest idealnym rozwiązaniem,

Ważna jest marka

Ważne jest to, aby sięgnąć po produkt markowy. Oznacza to, bowiem, że taśma jest bezpieczna i skuteczna. Kinesiology Tape firmy Sissel to produkt czołowy. Wersja o rozmiarach 5 cm szerokości i 5 metrów długości to produkt uniwersalny, dostępny w czterech różnych kolorach. Ważne jest to, że taśmę można nosić nawet przez kilka dni. Komfort zapewnia materiał, z którego taśma jest wykonana, a chodzi tu o bawełnę.

Leczenie, terapia i zapobieganie urazom to ważne kwestie. Taśmy firmy Sissel to odpowiedni dla nas produkt.

Kinesiology Tape można zakupić w sklepie Sissel pod adresem: https://www.sissel.com.pl/sissel-kinesiology-tape-5cm-x-5m.html

Taśma elastyczna Sissel Kinesiology 5 cm x 5mhttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2018/05/kinesiology.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2018/05/kinesiology-150x150.jpgMarcin P.Recenzjefitness,Sissel Kinesiology Tape,sprzęt fitness,sprzęt sportowy,taśma elastyczna sissel,zdrowieSport ewoluuje. Jak najbardziej również ewoluuje technika radzenia sobie z rożnymi urazami. Jednym z elementów, które są powszechnie wykorzystywane, są specjalne taśmy. Można tutaj mówić również o nazwie tape. Dzięki zastosowaniu takiej elastycznej taśmy możemy mówić o następujących efektach: zmniejszenie bólu po przebytych urazach zmniejszenie bólu chronicznego korekta postawy ciała ...porady i testy