depresja

Depresja należy do niechlubnego grona chorób cywilizacyjnych. Jest charakterystyczna dla krajów rozwijających się, gdzie ludzie są narażeni na ogromny stres. Depresja nie jest specjalnie trudna do zauważenia i zdiagnozowania przez samego zainteresowanego, jednak zwykle w tym stanie nie mamy ani siły ani ochoty na rozmowę i podjęcie prób wyjścia z choroby. Pierwszym symptomem, który powinien nas zaniepokoić jest uczucie ciągłego zmęczenia, nawet po dobrze przespanej nocy czy wolnym od obowiązków weekendzie.

Objawy depresji

Osoby dotknięte tą przypadłością zwykle starają się pomóc sobie na własną rękę i wlewają w siebie hektolitry kawy i napojów energetycznych, jednak efekt jest wręcz odwrotny od zamierzonego. Powoduje to bezsenność, która dodatkowo pogłębia problem chronicznego zmęczenia. Zaburzenia snu skutecznie uniemożliwiają prawidłowe funkcjonowanie człowieka w dzień. Ciągnie to za sobą problemy z koncentracją i spadek efektywności podejmowanych działań. Kolejnym symptomem rozwijającej się depresji jest apatia. Objawia się to przytępieniem na docierające do nas bodźce fizyczne i psychiczne. Krótko mówiąc, wszystko nam jedno co się dzieje z nami i dookoła nas. Z czasem pojawiają się lęki.

Odczuwany niepokój jest zupełnie nieuzasadniony, a sam chory nie potrafi wskazać jego źródła. Depresja jest co prawda nazywana „chorobą duszy”, jednak nie jest wolna od somatycznych dolegliwości. Jedną z nich jest odczuwanie bólu trudnego do zlokalizowania. Pojawiają się w związku z tym zaburzenia odżywiania i wymioty, przez które grozi nam odwodnienie.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/03/gf-CR8m-kL5q-ejxh_depresja-objawy-i-leczenie-test-czy-masz-depresje-664x442-nocrop.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/03/gf-CR8m-kL5q-ejxh_depresja-objawy-i-leczenie-test-czy-masz-depresje-664x442-nocrop-150x150.jpgAneta R.Chorobydepresja,objawy depresji,zdrowieDepresja należy do niechlubnego grona chorób cywilizacyjnych. Jest charakterystyczna dla krajów rozwijających się, gdzie ludzie są narażeni na ogromny stres. Depresja nie jest specjalnie trudna do zauważenia i zdiagnozowania przez samego zainteresowanego, jednak zwykle w tym stanie nie mamy ani siły ani ochoty na rozmowę i podjęcie prób wyjścia...porady i testy