zdrowie intymne

Jeżeli dopada kobietę swędzenie sromów to można użyć parę sposobów domowych. Jest to pewna alternatywa na apteczne specyfiki, pod jednym warunkiem – że są to dolegliwości nie związane z grzybiczą czy bakteryjną infekcją, lecz alergią. Jak u większości lekarzy domowe sposoby nie są mile widziane, tak również ginekolodzy nie tolerują niektórych domowych sposobów. Niektóre te sposoby prowadzą do pogorszenia naszego stanu.

Infekcje pochwy

Trzeba pamiętać, że jeżeli jest to infekcja, to nie obejdzie się bez wizyty u specjalisty. Nie można do pochwy, która ma dolegliwości wprowadzać za pomocą tamponu bądź strzykawki (bez igły) jogurtów, a także innych produktów mlecznych przefermentowanych. Zastosowanie irygacji do środka pochwy jogurtem jest to nic innego jak wprowadzenie już do zainfekowanej pochwy innych bakterii chorobotwórczych. Można tym sposobem doprowadzić jedynie do pogorszenia swojego stanu (zaostrzyć infekcję). Te pozytywne probiotyczne bakterie można wprowadzić w postaci diety, która jest specjalna do tego przypadku bądź globulek dopochwowych.

Nadają one pochwie prawidłowy, a także kwaśny poziom pH, chroni ją przed patogenami, jak również przywraca mikrobiologiczną równowagę. Naturalna medycyna na intymne infekcje zaleca stosowanie płukanek ziołowych. Nie wolno ich wykonywać częściej niż raz na tydzień. Lekarze jednogłośnie twierdzą, że regularnie wykonywanie tego zabiegu niszczą bakteryjną, naturalną florę pochwy. Wypłukują one chorobotwórcze drobnoustroje, ale także te pozytywne bakterie. To ich głównym zadaniem jest dbanie o intymne zdrowie.

https://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/09/shutterstock_324073652-e1522481615423.jpghttps://poduszki-ortopedyczne.pl/wp-content/uploads/2019/09/shutterstock_324073652-e1522481615423-150x150.jpgAneta R.Chorobykobieta,rehabilitacja,zdrowieJeżeli dopada kobietę swędzenie sromów to można użyć parę sposobów domowych. Jest to pewna alternatywa na apteczne specyfiki, pod jednym warunkiem – że są to dolegliwości nie związane z grzybiczą czy bakteryjną infekcją, lecz alergią. Jak u większości lekarzy domowe sposoby nie są mile widziane, tak również ginekolodzy nie...porady i testy